Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Justus Jonas - Peter Shaw - Bob Andrews
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 6 mal aufgerufen
 Reimers
Labi1995 Offline

13.09.2018 07:58
elastische bovenmateriaal in de antworten

De eerste keer dat ik in de EM Road N1 rende, was mijn gevoel dat ik het niet leuk zou vinden. Het voelde Nike Roshe Run Femme heel stevig, bijna hard onder de voeten. Maar Nike Air Presto Damen bij elke volgende run begon de schoen op me te groeien. Het is zover gekomen dat ik deze schoen echt uit wil trekken voor elke run die ik doe. Ik heb er tot nu toe ongeveer 50 mijl opgelegd, en het is zeker een van die schoenen die een heel andere beoordeling zou hebben gekregen als ik er niet meer dan een paar keer over had gedaan. Ik weet niet of de schoen een beetje kapot is gegaan (misschien heeft de binnenzool?), Of dat ik mijn loop heb aangepast om erin te rennen, maar vloeiend is echt het woord dat het beste de rit beschrijft. Ik ben erg onder de indruk. Zoals altijd, ben ik beperkt in mijn vermogen om commentaar te leveren op duurzaamheid, gezien het feit dat ik schoenen doorgaans na 30-50 mijl herzie (het is een afweging om zelf veel schoenen te beoordelen - kan niet heel veel Nike Air Max 90 Męskie kilometers maken op elke). Je ziet slijtage van Nike Air Max 95 Homme de zijhak naar de middenvoet van mijn paar (ik kan waarschijnlijk variabel langs deze regio landen) en onder het midden van de voorvoet. Er zit veel blootliggende middenzool op deze schoen, dus als je de blootgestelde EVA snel slijt, kan dat een punt van zorg zijn. Opmerkingen over duurzaamheid zijn welkom bij mensen met meer kilometers op deze schoenen! De bovenkant van de EM Road N1 is fantastisch. De voorvoet is samengesteld uit een geweven gaas dat er iets aan geeft - ik kan het strekken als ik mijn grote teen omhoog of naar buiten duw, wat ik altijd leuk vind in een schoen. Intern is er een voering die super zacht is tegen de huid - zeer comfortabel! De enkelmanchet is goed gevoerd en is gevoerd met een zacht, zacht materiaal. De naad tussen de enkelmanchet en de voorvoet is getapet om Nike Air Presto Femme wrijving te verminderen, hoewel het lijkt Adidas NMD Womens alsof het een beetje aan de kant van de voorvoet afbladdert. Ik vind het concept leuk, maar er is een beter hechtmechanisme nodig. Denk niet dat ik er zonder schoenen in ben gerend, maar zie geen reden waarom ik dat niet kon.
Het bovendeel heeft minimale structurele componenten - stabiliteit wordt alleen geboden door dun gelaste overlays, en de hielkap is veel minder in vergelijking met meer traditionele schoenen - hij strekt zich misschien slechts een paar centimeter boven de zool uit. De pasvorm is perfect op mijn gemiddelde breedtevoet . Het knuffelt goed door de hiel en de middenvoet, en de voorvoet, hoewel niet super breed, is veel accommoderend voor mijn voet. Het elastische bovenmateriaal in de voorvoet helpt zeker. Ik vind dit ongelooflijk comfortabele schoenen. Zoals ik al een paar keer heb genoemd, is deze Pearl Izumi EM Road Nike Air Max 2017 Mujer N1 een ongelooflijk soepele rit, maar het kan www.neonray.co.uk een beetje inbreken om een ??gevoel te krijgen. Ik weet niet zeker hoelang mijn langste run er in zit, maar ik zou niet aarzelen om ze te beschouwen voor afstanden zolang als een marathon. Ik heb ze gebruikt voor een verscheidenheid aan trainingen (gemakkelijk rennen naar heuvelherhalingen) en op zowel asfalt- als zandwegen (geen paden). De prestaties waren goed in alle situaties. Ze zijn een redelijk stevige schoen, dus reactievermogen is ook goed genoeg om te racen. Als je op de markt bent voor een schoen die net iets anders aanvoelt dan je typische trainer en een ongelofelijk soepel en comfortabel ritje biedt, is de Pearl Izumi EM Road N1 absoluut de moeite van het bekijken waard.

Sprung  
Mahalefagichiclefic - Fehelefelixhixlefix
Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor