Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Justus Jonas - Peter Shaw - Bob Andrews
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 6 mal aufgerufen
 Reimers
Labi1995 Offline

14.09.2018 07:23
gger till mer flexibilitet antworten

Mellansolen str?cker sig upp och Adidas Superstar Womens runt ?vre f?r att skapa vad Hoka kallar sin "hinkstol" f?r foten. Jag hade inga glidproblem i h?lomr?det p? denna sko. Skon kommer med vanliga sn?ren, som www.aromery.co.uk jag tyckte lite konstigt. Varf?r har sp?rskonan snabba sn?ren och den h?r v?gen (som kan anv?ndas av triathletter) inte har dem? Med detta sagt k?nde jag att jag kunde f? b?ttre passform med de vanliga sn?ren ?n med Kailua-sp?rets snabbspetsar. Skon ?r mycket mer flexibel ?n andra Hoka-skor och vippanordningen, medan den ?r mindre uttalad, ?r fortfarande kvar och till?ter att man f?r "p? sin midfoot" lite mer. Det ?r samma k?nsla som med Kailua Trail. Jag har tagit sju k?rningar med Kailua-tarmacen, mestadels p? v?gen, men kastade Nike Air Presto Mujerin en sp?rv?g bara f?r att se hur de skulle fungera (45 miles totalt). Medan skon fortfarande ?r v?l kudde (det ?r en Hoka trots allt), har den inte zebyswiedzial.pl den plyscha k?nslan av min Bondi Speed. Mellansolen k?nns fastare ?n Bondi men enligt min mening har den b?ttre d?mpning ?n adidas Energy Boost sko. Denna Nike Air Max Tavas Damskie sko ?r fakturerad som en prestanda sko och har 9 mm mindre d?mpning ?n Bondi. Framfoten ?r mer flexibel som en normal l?psko. K?rning med snabbare hastigheter s?g skoen bra ut. Det ?r helt fantastiskt p? v?gen med en mycket sl?t k?nsla. Den har en mycket b?ttre v?gk?nsla ?n Kailua Trail och v?gar jag s?ga att den k?nns lite mer vadderad. P? sp?ret gjorde det okej men det hade inte sp?ret av Kailua Trail och skulle inte vara anv?ndbart f?r n?got annat ?n v?l preparerade sp?r. K?ra uppf?rsbacke var stor och liknar k?nslan som jag Nike Air Pegasus 83 Dames hade med Kailua Trail, och n?r jag kom nerf?r kudden var tillr?cklig och det skyddade mina kn?n. Jag undrade om denna sko skulle vara lika stabil som Nike Air Max 90 Damskie Kailua Trail och jag kan rapportera att det var v?ldigt stabilt och jag hade inga problem. Jag gillar verkligen Kailua-asfalten och det har blivit min "g? www.neonray.co.uk till sko" f?r mina tr?ningspass. Denna sko har alla de saker jag tycker om Hoka-skor i ett prestandapaket: d?mpning, stabilitet och det skyddar mina kn?n. Den h?r skoen har lite mindre "Hoka Cloud" -k?nslan, men l?gger till mer flexibilitet, mindre vikt och sl?t prestationsorienterad k?nsla p? v?gen. Jag tycker att det ?r en riktig vinnare och kommer att ge Hoka-b?rare och andra en sko de kan k?ra in p? v?gen. Varf?r f?r dessa skor s? mycket tid p? den h?r sidan? ?r de en stor v?lg?rare eller n?got? De ?r l?jliga skor, kanske l?Adidas Superstar Mens mpade f?r en ofta skadad nisch eller en subsect (som en procent av en l?pare som g?r ultraljud eller n?got). F?r mig mots?ger de den h?r andras ande, Nike Air Max 90 Mens som ?r minimalism, form, f?rnuftig design. Jag har inget reklamf?rh?llande med Hoka, jag har faktiskt ingen direkt kontakt med f?retaget ?n. Jag har bara ens k?rt i Hokas sj?lv en g?ng. Mitt intresse ?r att hj?lpa m?nniskor att hitta skor som l?ter dem n? sina l?pande m?l, och f?r vissa m?nniskor ?r Hokas svaret p? det. F?r ett exempel har min egen fru lyckats springa sm?rtfri i flera m?nader tack tack vare dessa skor. Hon f?rs?kte minimal och det fungerade inte f?r henne. Om jag n?gonsin blir alltf?r dogmatisk i mina tankar om skodon i avsaknad av ?vertygande bevis p? att en stil ?r b?st f?r alla d? har jag misslyckats med att g?ra mitt jobb bra.

Sprung  
Mahalefagichiclefic - Fehelefelixhixlefix
Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor