Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  
Justus Jonas - Peter Shaw - Bob Andrews
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 0 Antworten
und wurde 13 mal aufgerufen
 Reimers
Labi1995 Offline

08.11.2018 06:45
e de inherente instabiliteit antworten

Voor een schoen van 7 oz heeft de PureConnect 2 nogal wat demping. Het is een verrassend zachte en zachte rit, moreso dan welke van de vliegplaten van Brooks dan ook (hoewel het duidelijker is dan zeggen, de lancering of PureFlow). Aangezien de gehele tussenzool een combinatie is van Brooks 'BioMoGo (het normale middenzoolmateriaal in de schoenen van Brooks) en DNA (Brooks' eigen extra dempingselement dat meestal is ingebed als een pod van volledige lengte of een afzonderlijke hiel en voorvoetzak in hun tussenzool) , er zijn geen rare "pockets" die je soms opmerkt in schoenen die een heleboel willekeurige dempingselementen gebruiken, wat zorgt voor een zeer soepele rit. Het is ook een goed reagerende schoen met een vrij snelle overgang (hoewel niet zo snel als de Nike Air Max 90 Donne Nero meeste stijvere racewagens die ik heb gedragen). Ik heb deze schoen en zijn voorganger gebruikt voor meer snelheidsoefeningen dan ik zou willen tellen, hoewel ik de neiging heb om de voorkeur te geven aan een echte racevloer voor racen en voor snelle baan. Brooks pureconnect 2 voorvoetflexibiliteit De PureConnect 2 heeft een mooie hoeveelheid flexibiliteit , zowel door de voorvoet als torsie. Het is niet zo flexibel als de nieuwe PureDrift en ook niet zo flexibel als de meeste schoenen van toegewijde, minimalistische bedrijven, maar het zou me verbazen als de gemiddelde persoon die gewend is aan reguliere trainers of andere 'overgangsschoenen' een probleem zal hebben met zijn flexibiliteit. Het heeft echter wel een geveerde teen, als dit een zorg voor u is. De PureConnect 2 heeft een zeer prominente ondersteuning van de voetboog voor Nike Air Max 2017 Mujer een verminderde schoen. Een deel hiervan komt van de constructie van de middenzool zelf en sommige komen van de vorm van de binnenzool. Ik heb gehoord dat sommige mensen de binnenzool vervangen door de binnenzool van een andere schoen (hoewel deze waarschijnlijk moet worden geknipt om in de smalle laatste van de PureConnect 2 te passen), maar door de blootliggende naden onder de binnenzool is dit waarschijnlijk geen schoen je wilt rennen in sans insole.brooks pureconnect 2 ideale hiel De hielkap op de PureConnect 2 is stijf en knuffelt goed mijn calcaneus, maar hij is ook een beetje aan de hoge kant, dus er is een mogelijkheid om de Nike Air Vapormax Mens huid over je huid te scheuren Achilles als je vatbaar bent voor dat probleem. De stevige hielkap lijkt ook een beetje steun van de hiel aan de schoen toe te voegen. Net als de andere schoenen in de Adidas Superstar Womens PureProject-collectie, heeft de PureConnect 2 een ondersneden hiel (Brooks noemt deze IDEAL-technologie) die bedoeld is om de vorm van je hielbeen na te bootsen en het initi?le contactpunt iets naar voren te bewegen. Het is niet iets dat ik echt op de een of andere manier heb opgemerkt, maar veel mensen lijken het leuk te vinden. Brooks pureconnect 2 nav bandAlong met de IDEAL-technologie in de hak, gebruikt de PureConnect 2 ook de Nav Band en de gespleten teentechnologie die veel voorkomen bij de PureProject-regel. Ik vond de elastische Nav Band op de originele PureConnect leuk, omdat ik voelde dat het hielp om mijn bovenarm te omhelzen. Adidas NMD Womens De enkele Nav Band van het origineel is echter vervangen door twee mini Nav Bands en ik heb echt het gevoel dat het niet veel meer doet. De gespleten teen was nooit echt iets dat ik opmerkte, omdat de Nike Air Max 2017 Femme grote teen niet los van de andere tenen buigt, en het lijkt niet veel anders te doen dan ruimte in de zool te cre?ren om stenen op te pakken. De PureConnect 2 is een wegschoen met goede tractie op de weg. Moddertractie is echter niet aanwezig. Bovendien is het echt niet zo geweldig op trails vanwege de inherente instabiliteit die wordt gecre?erd door de configuratie van de bubbels op de zool en de rotsmagneet die de gespleten teen is. Duurzaamheid van de PureConnect 2 is interessant. Er is geen buitenzoolrubber op de laterale teen (in plaats daarvan is er slechts tussenzoolschuim blootgelegd), dus dit gebied heeft de neiging om snel Nike Air Max 270 Donne versleten te raken. Ik zie merkbare slijtage binnen de eerste 20 mijlen en bij 200 mijl is de laterale teen pod bijna verdwenen. De rit verslechtert echter niet zo veel als ik had verwacht, en het lijkt erop dat ik ongeveer 400 mijl per paar kan halen voordat ze dat dode, versleten schoengevoel krijgen. Het is nog steeds minder mijlen dan ik begin met de lancering, maar beter dan ik had aangenomen toen ik de toestand van de schoen al vroeg zag. Ik zou nog steeds contactrubber op de laterale teen van de PureConnect 3 willen zien. Zoals eerder vermeld, is de PureConnect 2 een smalle schoen, hoewel de bovenkant breder is dan die van het origineel. Het is gebouwd op een smal platform en heeft een smalle, gebogen laatste. De breedte is vergelijkbaar met die van de T7 Racer. Bovendien bevindt de wreef zich aan de lage kant, wat een www.matthieugranier.fr zorg kan zijn voor mensen met hoge volume voeten of zeer hoge bogen.

Sprung  
Mahalefagichiclefic - Fehelefelixhixlefix
Xobor Forum Software von Xobor | Forum, Fotos, Chat und mehr mit Xobor